you are the air i breathe

 Min älskade ponny, min fina ängel, jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är att få vara vid din sida.
Men kan heller inte med ord förklara hur mycket jag saknar dig. Varje gång jag ser dig, ser jag min lycka. För utan dig kan jag inte vara glad, och utan dig har jag inget och kämpa för. Du har alltid funnits där när jag har behövt det. Du var den enda som fanns där för mig när jag inte längre ville leva. jag älskar dig<3

Första gången jag såg dig.
Visste jag att det var början på något stort.
Många sa att jag hade gjort fel.
Isåfall var det bästa misstaget jag gjort.

Du var envis och ibland dum
Du bockade och bet mig
Men jag lärde mig att vara kvick
Efter blod svett och tårar
Växte tilliten fram.
Jag är glad att det blev vi
Även fast resan har varit slitsam.

känslan av att känna din lycka
när vi tar en flänggalopp på ängarna
när vi står i stallet och myser
eller när vi lastar ur dig ur transporten
får mig att känna mig stolt
du är äkta bevis på vad lycka innebär

Jag vet att det kommer en dag
där vi måste skiljas åt
jag vågar inte tänka mig
hur stor saknaden kommer vara
Men vad som än händer
Kommer jag alltid älska dig.






kärleken är oslagbar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0