träningsvärk?

Idag har jag träningsvärk, någon fruktansvärd träningsvärk. Varför?
Jo jag var på gymmet i måndags. Haha visade mig biff för Alex & Dennis! De trodde de inte om mig, jag är biffigare än de flesta (säger vi i alla fall!).
Jag har mejlat in på några annonser om ponnyer&storhästar som söker fodervärd, gjorde de i måndags, fortfarade inte fått svar, suck. Är så sugen på att rida i sommar, inte bara en häst liksom. Vill verkligen utvecklas!

har en annons på min kompis ponny som jag tänkte lägga ut! 

-ponny sto tillsalu!
Nu ska Sierra säljas pga. övergång till storhäst. Sierra är 13 år och är en maxad D-ponny (148 cm mkh).
Hon är en korsningsponny, connemara & halvblod. Sierra är en pigg ponny med mycket "go" i sig, men inte het. Hon brinner för hoppningen och hoppar otroligt fint. Går fint i dressyren med. Tränar LC-LB hoppning och LB dressyr. Behöver en rutinerad ryttare då hon kan bli väldigt pigg i hoppningen. Står utanför Sjöbo.
Hon är:
e. Margaretto
ee. Magritt

pris: 20.000













mhm... fina Sierra <3


Kommentarer
Postat av: josephine

sååå SÖT häst ! :-D

2011-05-19 @ 22:10:44
URL: http://sportrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0