saknar mitt hjärta så mycket

Med denna text vill jag visa hur mycket det du gjort för mig har betytt och hur mycket jag älskar dig.

Du är mitt allt, min själ, du är min kärlek och mitt liv. Du är mitt hjärta, mitt hopp, det är dig jag lever för.

Den dagen du kom till mig då vände allt, vi fann varandra direkt. Det var något speciellt mellan oss.

Du har gett mig så mycket glädje. Du har alltid funnits där när jag behövt det.  Jag behöver dig för att kunna leva.  Du har alltid ställt upp i alla lägen, du har hjälpt mig så oerhört mycket.

Det var du som fanns där när jag var ledsen, det var du som tröstade mig varje gång. Det var du som såg när något inte stod rätt till, när alla andra bara gick förbi då stod du där och väntade. Det var du som la din mule mot min kind och blåste din varma andedräkt, som gav mig nytt hopp och styrka.

Det känns som jag svikit dig så många gånger, men du har alltid förlåtit mig och stannat kvar. Hade det inte varit för dig hade jag aldrig suttit här idag och kunnat känna denna glädje och stolthet över att få ha en sådan underbar vän som dig!

Vårt första möte, det var kärlek vid första ögonkastet! Du har ändrat mig, till en bättre människa. Du har fått mig att inse livets mening. Du har lärt mig så mycket, fått mig att tro på kärleken. Du fick mig att se ljuset i livet och det är du.

Du fick mig att se att det är värt att leva, att det fanns något gott i livet. Att man inte bara kan ge upp när det är svårt.. utan dig hade jag aldrig klarat det. Du har ställt upp så otroligt mycket för mig. Så mycket du gjort för mig, kan jag nog aldrig ge tillbaka.. även om jag ger dig allt. För det är tack vare dig jag lever idag, du räddade mitt liv. Ingen kan göra något så stort för mig som du gjort. Det går inte att beskriva den lycka jag kände tillsammans med dig.

Du har funnits där i alla lägen, så många gånger jag har fått gråta i din man och du kommit med din mule och tröstat mig. Du har alltid lyssnat på mig när jag behövt någon att prata med. Det var bara dig jag vågade prata med. Du fanns där när alla andra försvann. Du fanns där när jag mådde som värst, när jag inte ville leva längre. Du fanns där när jag försökte avsluta mitt liv, men du fanns där och stoppade mig. Det var du som höll mig kvar.. Det var du som gav mig hopp och styrka och en massa kärlek. Du värmde mitt hjärta som ingen annan kunde! Du gav mig kraften att kämpa vidare.

Utan dig är livet så mycket svårare, allt känns så mycket tyngre.. Jag behöver dig, det är du som får mig att orka kämpa. Du har byggt upp mitt självförtroende och helat mitt hjärta. Du har gjort mig till människa. Du gav mig en själ och viljan att lyckas! Du har fått mig att stå på egna ben, att klara mig själv i livet. Jag släpper dig aldrig, du kommer alltid leva kvar i mitt hjärta!

Jag är så tacksam för allt du gjort för mig, bara det att du funnits där för mig i alla lägen. Att du hjälpt mig vända livet som du gjort, är den finaste gåvan jag kunnat få.

Vi hade en helt fantastisk tid tillsammans och jag kommer aldrig glömma våra otroliga minnen. Det går inte att beskriva hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig! Vår kärlek till varandra är enorm.

Under tiden jag skrivit denna text har många minnen kommit upp, jag har gått tillbaka i tiden från första gången jag såg dig fram tills idag. Det var varit en helt underbar tid.

Det har inte varit lätt att skriva detta, alla minnen som kommer tillbaka, alla känslor och saknaden till dig. Tårarna rinner ner längs kinderna, både av lycka och av saknad..

Jag ska vara vid din sida när du tar ditt sista andetag, jag ska sitta där med ditt huvud i mitt knä och klappa dig. Ge dig den kärlek och trygghet du förtjänar en sista stund..

Tack för att du finns, hjärtat!
och allt du gjort för mig.


saknar mitt hjärta så sjukt mycket :( <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0