I really need you in my life

Just nu är jag.. ja, milt sagt ledsen.
Så sjukt mycket jag måste bestämma, bland annat om skolan, ska jag gå kvar eller inte? Ska jag verkligen lämna mina vänner & hästarna? Men har ju häst hemma & dessutom alla mina fina vänner. Sån sjukt beslutångest.
Idag kommer pappa hem från Spanien. Han har köpt två lägenheter, en till mig& mina syskon och en till han och hans sambo. Ska bli kul och åka ner och bo där några veckor, komma ifrån allt här hemma och verkligen ta det lugnt.
Igår, fick jag migrän, detta var inte trevligt men positiva var att den var helt borta idag när jag vaknade! Jobbat från 11 till 16.45, fruktansvärt trevligt om jag ska vara ärlig, sjukt glad över mitt jobb!
Ja, och nu kollar jag igenom bilder, fick se bilder på Kevin (hade helst skippat att se dem, ojj vad jag saknar honom!). Ja Kevin, fin fina ponny! Han såldes i höstas och jag ångrar att jag inte tog honom. Men om jag ska gå vidare med tävla och sånt vaar det bäst att sälja honom. Sagt och gjort, han åkte till en tjej som heter Emma, hon har verkligen gjort honom riktigt fin! Följ hennes blogg www.dearkevin.devote.se. När jag ser bilder från när jag red honom & nu skäms jag, för fyfan vad fin hon har gjort honom! Fast sen red vi mest ut och sånt, drillade inte mycket på banan precis. Men visar förr & nu bilder.

Se och njut!
kevin nuu.
ja två senaste bilderna är när Tova ägde honom. Jag som rider, haha :P
bilden nedanför, nuvarande ägaren igen :)
inte kan man tro att den gamle gubben är 19 i år haha!

Nu kan man tydligen inte spara några bilder från FB heller?! ååh så sur jag bilr.
Men ja, han har blivit toppenfin i alla fall!

Hoppas det var ok att jag snodde några bilder Emma, säg till annars!


pussss


Ja, ser ni hur fin han har bilivt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0