fredagsträning

Tränade för Pontus i fredags och det gick super! Rippert gick så fint, avspänt och helt rund i hela kroppen :D
Red honom på gagbett och det funkade skit bra! I slutet hoppade vi ett hinder, först i galopp och sen i trav och även det gick riktigt bra! Ibland rusar han mot hindret i galopp och sticker efter men i fredags var han lugn både innan och efter även om vi kom lite stort någon gång! Och vilket scoop och spänst han hade i sprången, underbara häst!
Sen när träningen var slut fick jag & Rippert travhoppa lite, mest lydnadshoppning. Och det gick super! Han fuskade någon gång och kom i kortkortgalopp (när man hamnar i den galoppen går det inte att få trav) men så snabb han vart i benen då min lilla buse! Dom två sista hoppen kom vi i super bra trav och han hoppade super :D


jag älskar dig , mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0