första pay and riden

Idag hoppade jag & Rippert vår första Pay and Ride tillsammans! Första gången vi är ute på "tävling" tillsammans, därför vi hoppade pay & ride :)
Vi hoppade 90 cm och Rippert var en gooood boy! På framridningen var han väldigt lung och fin och lyssnade bra på mina förhållningar och lyssnade framåt. På framhoppningen blev han lite stark efter hinderna men jag hade ändå kontroll :) och inne på banan var han helt fantastisk! Han var lung och inte alls stark och lyssnade super bra på mig! Lite ridfel från min sida på dom två sista hinderna så vi fick två stopp.. men rytmen och känslan var fantastisk! Är super nöjd :D nu taggar vi inför den lokala tävlingen på söndag!


gooood boy! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0