favoritbilder - Sherdil!

Här kommer lite favoritbilder på mig & min älskade ponny Sherdil! <3
Hade honom som foderhäst i 2 ½ år och jag älskar honom så mycket!


en härlig dag vintern 2009 då jag passade på att ta lite porträtt bilder på mig & sherdil!

egentligen ingen fin bild fotomässigt, men den symboliserar så mycket kärlek för mig <3

andra gången vi var iväg på tävling och sherdil var helt fantastisk! <3

vintern 2009 , vi busade i snön!

våren 2010, precis innan jag skulle lämna honom vidare. tycker bilden symboliserar så mycket kärlek & vännsakp <3

sommaren 2010, jag passade sherdil! bästa dan på sommarlovet <3

ganska mörk och oskärp bild, men jag minns fortfarande denna dagen! det var då allt släppte och jag verkligen kunde börja rida honom i rätt form och han använde hela kroppen
! <3

oskarp bild, men symboliserar äkta vännskap <3

jag rider honom utan tyglar! <3

en underbart fin bild på min älskling <3

kärlek till dig min fina ponnybus <3

hoppas det inte blev för många, haha! Det är några av alla mina favorit bilder på min saknade ponny.. <3
du är och kommer alltid vara världens bästa ponny! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0