underbar dag i stallet :)

Hejsan i Vårsolens strålande glädje!
Idag har jag varit i stallet hela dagen och det har varit super härligt!
Ridit Rippert, Lady Liten & skrittat Filuren och alla tre var väldigt duktiga, är så glad att jag har så fina hästar att rida varje dag. det är livet! 

Red Rippert i Dagstorps ridhus idag med Mattias och Gisela var med och fixade hinder till oss. 
Först red jag fram i trav & galopp gjorde lite tempo övningar och lite volter och kände så han var med mig och lyssnade framåt och bakåt. sen började vi hoppa lite, först ett lågt kryss som vi sedan höjde. sen gjorde Gisela det till ett räcke på 110 och det hoppade vi några gånger och sen hoppade vi oxer. först på 90 cm och sen 110! 
så härlig känsla att få hoppa igen!! 
och kan även meddela att Rippert numera är MIN häst!! :D:D:D <3<3<3 

Lady Liten red jag ute i paddoken och hon fick också hoppa lite , ca 50 cm och träna på anridningen som hon har lite svårt för. men det gick fintfint och hon var så glad att rida utomhus :)

Filuren var super duktig och lugn idag! skulle först ridit honom ute men mamma tyckte det var läskigt att gå brevid när han busade så jag fick gå in .. men det gick jätte bra där inne! och jag kunde skritta hela passet helt själv! :D duktig filuren <3
imorgon ska Filuren på återbesök hos veterinären , hoppas han är bättre


MIN HÄST! <3


Kommentarer
Postat av: evelina larsson

duktig filuren :D

jag som har fotat :D<3<3

2011-03-06 @ 18:28:05
URL: http://ponnynlillan.blogg.se/
Postat av: josephine

härligt! :D

2011-03-06 @ 18:43:35
URL: http://sportrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0