tidsinställt inlägg

Godmorgon! Detta är första gången jag gör ett tidsintsällt inlägg så vet inte om det kommer fungera så bra, haha!
När detta kommer upp på bloggen så sitter jag hemma hos mormor i Lund och äter nybakade bullar och dricker kaffe innan jag beger mig till skolan, börjar halv 11 och slutar halv 5, dryg dag.. Men sen blir det stallet, ska rida både Rippe och Filuren imorgon! Längtar tills jag ska till Rippe imorgon, har inte sett honom på en hel dag nu och saknar honom :(

Och om jag har riktigt tur imorgon så kanske pappa kommer hem med en iphone till mig imorgon! Hoppas hoppas hoppas :D
Hans jobb har bytt ut sina Iphone 3 till Iphone 4 så då blir alla 3:are över så då kanske jag kan få en! Håller tummarna! (y)

Ha en bra dag allihopa! Kommer ett inlägg senare på kvällen om min ridning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0