klagodag

Hejsan gott folk! detta har väll varit en helt okej dag, hemskt väder dock.. blir så trött och ledsen av sånt väder :(
vill ha vår och sol, men jaja, man får göra det bästa av situationen!
har varit i skolan och sen hålsat på på mammas dagis och lekt med barnen, mycket skoj! sen blev det stallet, skule longerat Filuren men det gick inte så han fick traska en lite runda istället.
Klockan sju hade vi privatmöte i stallet, vilket var väldigt trevligt.. halv 8 kom Gisela med Rippert så då red jag honom, och det gick riktigt bra! duktigaste och finaste Rippert är min nu! <3<3<3
var hemma vid kvart över nio och nu har jag gjort klart min läxa och nu ska jag bara ta det chill!

känner att jag måste få klaga av mig lite idag.. stör mig på vissa människor! folk som inte vågar stå för det dom tycker och som inte kan inse att dom också kan göra fel! det är inte vara andra som gör fel.. och som misstolkar allt och blir sur för att dom tycker att det var kritik mot dom. åh blir så jävla trött på sånt, för helvete väx upp!




vännskap är en stor del av ens liv och
jag tänker inte slösa bort min vännskap på dig mer.
tänker inte slösa min tid på dig
för du förtjänar den inte.
är så trött på att försöka rätt till allt
men kan knappt ens få en blick tillbaka.
så nu är det upp till dig om du vill
behålla våran vännskap.




slänger in en bild på mitt hjärta som jag saknar så fruktansvärt mycket , <3




Kommentarer
Postat av: josephine

mathilda, regn ÄR vår :P haha jag vill också ha sooool! :D



finns, vet att alla/dom flesta säger så men jag menar varenda bokstav! om du vill få lite mer klag av dig så finns jag alltid här och kan lyssna! vad det än handlar om kommer jag alltid kunna lyssna på dig!

om du vill får du gärna berätta vad som har hänt! (säger verkligen inte det för att jag är nyfiken utan för att jag BRYR MIG om dig! ) <33

2011-03-11 @ 14:17:37
URL: http://sportrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0