Födelsedagskalas!

Har nästan precis kommit hem från födelsedagskalas hos min kusin Emma! Min fina och underbara kusin är redan 7 år , tiden går för fort :o
Så härliga kusiner jag har , har lekt ute i sandlådan och med bilar! har även lekt spöke, hahaha :)
Melodifestivalen var ju bara för dålig :o alltid fel låt som vinner ... Oh My Gud skulle ju vunnit!

I förmiddags var jag och red Rippe och longerade Filuren!
Rippert var super bäst! vi hoppade ett räcke mest som lite träning inför onsdag då vi ska på hoppträning :)
började med ett kryss sen la vi det som räcke och vi hoppade 110. Han tycker det är så fruktansvärt kul och blir alltid så glad när man hoppar! finaste hästen <3

Filuren var för vild idag! han tyckte inte alls att det var särskilt spännande att bara trava & skritta så han tog egna beslut och tog galopp, bockade och fick även in en stegring här och där mitt i galoppen :o
där var något väldigt läskigt i ena hörnet så han var ju bara tvungen att spänna hela kroppen och bete sig som värsta hingsten , hahaha galna hästen :)
imorgon ska han longeras 20 minuter och på måndag ska jag börja rida honom! spännande..




Kommentarer
Postat av: evelina larsson

JAG ÄR VÄRLDENS BÄSTA EVELINA :D

mathilda tycker att jag är bäst (a)



Duktiga du och rippert är, hoppas att du inte dör när du rider filuren ....

2011-03-12 @ 23:22:59
URL: http://ponnynlillan.blogg.se/
Postat av: josephine

ska bli spännande att se er på pay and riden i april :D

hoppas filuren sköter sig ordentligt när du börjar rida ;)

2011-03-13 @ 08:40:51
URL: http://sportrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0