besiktning av rippert

HEJSAN GOTT FOLK! idag var det besiktning av Rippe och han gick igenom utan en enda anmärkning!!!
han var helt frisk och helt perfekt :'D
är så glad, wiieeeee!

red rippert idag och det gick super!
går bättre och bättre hela tiden :D
fina fina fina rippert <3

filuren var väldigt lung idag faktiskt!
stegrade bara 1 gång och bockade några gånger, men är nöjd med honom :)
min häst är lite smått tokig i mellan åt... haha när jag stod och mockade till honom stod han hela tiden och skulle pussa mig i huvudet och skulle kela haha och när jag böjde mig fram la han hela sitt huvud på min rygg som en kudde, hahaha undebara lilla häst <3

har även ridit göte idag!
och det gick hyfsat bra :)
första gången jag red honom "på riktigt". har varit med och ridit in honom i skritt och trav men idag red jag som vanligt på honom och det var super kul!
travade och galopperade lite i ridhuset sen red jag lite över en bom :)
ska passa honom tre dagar vecka 11, därför jag red honom idag!

sen skrittade jag ut en runda på Lady Liten med sällskap av ANNA & brunte!
myyysigt :) <3





Kommentarer
Postat av: Caroline

SV Köpte dom på svensk ridsport i Kungsbacka

2011-03-24 @ 22:38:31
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0