Tisdag

Hej gott folk!
Idag var jag varit flitig och varit ute och sprungit en runda + gått en runda! Måste börja träna igen, jag hade hyfsad kondition för ett år sen, men sen slutade jag springa.. Men nu ska jag börja igen! Nu ska jag bli smal och få super kondition! Go mathilda (y)

Ikväll är det hoppträning med bästa hästen! Längtar, är sjukt taggad! Ska bli riktigt kul :) och på torsdag är det tävling, 1 meter i Lund! Då jäklar ska det gå bra! Ska rida så jäkla bra och Rippert ska hoppa som en gud, precis så bra som jag vet att han kan och allt ska bara gå super! Haha, känner mig så taggad inför all ridning just nu. Vet inte riktigt varför men allt känns så bra nu :D
Kan va för att jag har världens finaste & bästaste häst?! <3


Sweet Fury,  min förra häst som jag saknar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0