Jobb & Rippert

Idag var sista dagen på jobbet denna veckan, ska jobba på två ridläger till i slutet av sommaren! Är sjukt trött, full rulle hela dagarna! Haha, busiga barn :D
Efter jobbet red jag min fina häst och det gick helt okej. Han vilade igår och då blir han alltid lite spänd och springig/ofokuserad när man rider honom. Men jag kämpade vidare och traven gick sådär och början av galoppen med, men när han galopperat ett tag så vart han riktigt fin och mjuk att rida. Riktigt härlig faktiskt! Wiiee duktig hääst :D
Imorgon ska vi tagga inför tävlingen på lördag! Ska hoppa 90 & 100, hoppas det går bra! Jag hopptränade i tisdags och det gick riktigt bra och det kändes super!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0