Hej bloggen!

Hejsan alla fina människor! Vilken dålig uppdatering det har varit.. Men jag har haft fullt upp hela tiden.
Tänkte berätta lite smått om min ridvecka.
Det har gått helt okej faktiskt super bra vissa dagar när jag ridit Rippert, det går framåt hela tiden! Jag börja kunna göra mer och mer saker med honom utan att han blir springig/stark och försöker springa iväg, så det är bra!
Och hoppningen går också mycket bättre, jag kan verkligen rida til hinderna nu och även om vi kommer stort så hoppar han om jag säger att han ska och han drar inte iväg efter som han gjorde innan, så det är riktigt skönt :D
Duktiga lilla super häst jag har!
Idag får han lite vila, imorgon ska han konditionsträna! Ska även rida en annan häst på lördag och söndag! Spännande :D


världens finaste super häst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0