Tara Hill

Nu har jag fått en medryttarhäst, nu är det roligare och blogga igen!
Jag pratade med en kompis häromdagen och det visade sig att hon behövde hjälp med sin d-ponny, vilket jag nappade på direkten! Så idag var jag och provred och det gick väl ändå helt okej. Hon var seg, men det var för värmen. Ja hon är en personlig ponny. Sjukligt trevlig ponny som har ett sjukt fint steg! Så i slutet av Augusti startar jag en lokal LD LC hoppning. Nu ska jag sätta igång henne efter 3 veckors bete, så lite fet är hon!
Namn: Tara Hill
ålder: 17 år (1994)
ras: connemara/arab
färg: rödskimmel (?)

här kommer bilder från provridningen idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skoj för dig! :D

cool rumpis den har!



vad hände med den svarta? :/

2011-07-12 @ 23:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0