Hoppningen

Den här dagen har varit KAOZ, men ändå så underbar!
Vaknade vid 11 och satte mig på moppen för att plocka upp Andrea kvart över 11.. Det regnade ganska rejält så väl framme i stallet var vi väldigt blöta, och dessutom väldigt kalla.
Sen var nästa problem, att få upp Ebba ur sängen, haha! Så vi gick ut i stallet och väntade på att hon skulle komma upp, och efter 45 minuter var hon ännu inte uppe! Så då fick vi låna bilen och köra ner till hagen och hämta prinsessan!
Och ja min slutsats på vägen ner till hagen; Jag & Andrea i en bil ensamma kan inte gå mer än åt helvete, haha! Jag dog av skratt i alla fall, men Andrea körde faktiskt riktigt bra, inga tabbar!
Sen var ju Tara svår och fånga in självklart, så tog 20 min sen gav vi upp! Då kommer Ebba och fångar henne istället!
Ja när hon väl var iordninggjord drog vi ut på ridbanan. Och ja, jag kan inte säga mer än att det var ett grymt pass!
Skulle hoppa småskutt. men nej, Ebba höjde de så i slutet låg oxern på 110, och de klippte hon hur lätt som helst. HELT JÄVLA GRYM PONNY!
ajja, här kommer lite bilder, fan vad fin hon är!
så jävla ful grimas jag hade, haha så fick rätta till de (a)
hindret som är på 110, tyvärr fick man inte med hela hindret!

Kommentarer
Postat av: josephine

F*N vad söt och snygg häst! :D

ni passar jättefint jue !

2011-07-14 @ 13:52:01
URL: http://sportrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0