And I'm gonna be by your side

jag har sjukaste skuldkänslorna för att jag inte åkte och hälsade på Sessan idag. Eftersom hon står på en veterinär klinik 45 minuter bort. Jadu, då undrar ni säkert VARFÖR?
jo, det är såhär, hon skulle semineras i förrgår, och helt plötsligt får hon sår på ändtarmen, och veterinären får blod på handen. Så då blev de dags att åka till kliniken. Först trodde de att de var en skada på en annan del och då skulle avlivning vara det enda, skulle inte gå och rädda henne. Men när titthålsoperationen gjordes upptäckte man att det "bara" var sår på ändtarmen. Men eftersom hon nästan inte kan bajsa så får hon stå kvar, och knapra medicin. Samt antibiotika för infektionsrisken. Och ja, jag lider med Tova. Hennes nya häst är skadad, Sessan är på kliniken. Och de skulle starta LA och allt i sommar. Men det sket sig.
Nu kan de inte bli sämre, så allt som händer är positivt. Hoppas på att hon kommer hem snart. Min älskade lilla ponnyplutt! jagälskardig tilll djupet av mitt hjärta! <3
exakt ett år sedan <3

Kommentarer
Postat av: josephine

usch! :(

tur att det inte va värre!

men va det inte denna hästen som skulle bli mamma? :S

2011-07-14 @ 13:48:05
URL: http://sportrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0