2011!

Hejsan alla fina människor!
hoppas alla har haft en super bra nyår för det har jag haft! massa fina raketer och folk jag älskar runt om kring mig (y)
och så klart mina små underbara hästar!

allt som har med Snoppy att göra går bara framåt och han blir bättre och bättre att rida!
inte alls lika stel och spänd i kroppen längre utan mycket mer avslappnad och inte alls stark :)
snödag - tisdag kommer det bli hoppkurs för denna lilla ponnyn , spännande :D
underbara lilla ponnyn <3

och filuren , ja vad ska man säga där .. just nu är det longering och springa fritt i ridhuset som gäller för honom
och lite tömkörning med pontus
eftersom han inte är särskilt ridbar just nu och jag inte får rida honom för pontus ..
han är väldigt olydig och har mycket egen vilja och det funkar inte så bra ihop för när man säger till honom att gå fram så stegrar han istället och när han rest sig en gång , ja då är det kört , minsta lilla man rör sig i sadeln då så stegrar han igen ..
men håller tummarna för att det bli bättre!


JAG ÄLSKAR DIG MIN FINA HÄST !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0