vild häst

filuren har skrittvila i 4 veckor och får bara gå i sjukhage
vilket han inte är så nöjd med ..
jag och filuren har lite olika uppfattningar om vad man får och inte får gör när man är ute och går
han tycker att det är helt okej att springa, bocka och stegra! hahaha galna lilla häst :)

imorgon ska jag få börja skritta honom uppsutten
får se om jag överlever , hahaha :)

i lördags var hos Lussan och red på Hamilton!
var riktigt kul att rida storhäst igen , var ett tag sen sist :p
men det gick faktiskt helt okej :)
vi skrittade två varv runt sjön först och sen red vi lite i ridhuset.
ska dit nån dag i veckan igen och rida :D

och nån dag nu i veckan ska jag rida Rippert!!
åhh vad jag längtar! var en evigehet sen sist :(


finaste rippert & jag hoppar 130!

nej nu ska jag göra klart min läxa och sen blir det stallet!
ska gå lite med vilden och sen ska jag äta på McDonalds :D

// Mathilda Planensten



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snygg bild! :D

2011-02-21 @ 19:55:38
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se
Postat av: Tove

Oj vad högt! :D Haha macdonkan är aldrig fel ;P

2011-03-18 @ 20:25:27
URL: http://tovekareby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0