mitt hjärta

älskling , jag saknar dig så sjukt mycket
du var mitt allt , det var dig jag levde för. 
nu har jag fått gå vidare i mitt liv
du kommer alltid att finnas kvar i mitt hjärta
på en speciell plats som är till för bara dig!
men allt var så mycket lättare när det var du & jag
jag var så otroligt lycklig och allt var perfekt
men allt har ett slut , precis som vår tid tillsammans.

du var min allra bästa vän som jag älskade mest!
det var till dig jag kom när jag var ledsen och behövde nån att prata med.
du fanns alltid där vid min sida
och lyssnade på mig , och fick mig alltid glad.

jag satt flera gånger i din box och bara grät
och då kom du alltid fram till mig och la din mule på min axel.
det gjorde mig så otroligt lycklig och glad
att veta att jag alltid hade dig vid min sida.

livet är inte detsamma utan dig,
jag har börjat acceptera och lärt mig att klara mig utan dig
fast det är svårt.
men jag vet att jag alltid kan komma till dig när jag behöver någon
du finns fortfarande där för mig.
du sviker mig aldrig , för du är min bästa vän.

alla våra minnen, dom är oslagbara!
vi upplevde så mycket tillsammans
och vi lärde varandra så mycket.
vi tog oss igenom alla jobbiga tider
och tog oss till dom ljusa tiderna.

vi var som gjorda för varandra,
det var du och jag mot världen.
du kommer alltid vara nummer 1 för mig!
för det var du som visade mig vad äkta vännskap
och kärlek var.
du stal mitt hjärta och har fortfarande det kvar.

jag saknar dig , härtat
och det kommer jag alltid göra.
men en dag ska det bli vi igen!
jag kommer aldrig släppa taget om dig
för du har hjälpt mig så otroligt mycket
du har gett mig något att leva för.





du är och kommer alltid vara världens finaste
och bästaste lilla ponny!
jag älskar dig mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: josephine

fin text!

förstår hur du känner! du har ändå tur för att kunna se sherdil varje gång du är i stallet, jag vet inte ens var castor är...

finns alltid här vid din sida mathilda, det vet du! <3

er tid kommer aldrig försvinnsa, den kommer alltid leva kvar! (L)

2011-02-16 @ 21:49:37
URL: http://sportrytttarna.blogg.se/
Postat av: mathilda

tack josephine! det samma gumman <333

2011-02-17 @ 17:53:52
URL: http://juniorequestians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0