godkväll allesammans :)

Hejsan, nu sitter jag här och funderar på att packa det sista inför skidresan imorgon och inser att jag faktiskt borde göra det , men har ingen som helst lust. gör det lite senare (y)

tänkte berättta lite om min dag i stallet
först när jag kom dit skulle jag skritta Filuren
så jag gjorde iordning honom och när jag skulle gå till ridhuset stegrade och bockade han flera gånger ..
och när jag väl kommit upp på honom försökte han stegra och bocka typ hela tiden!
han är så sjukt vild och galen! :o
så till slut fick jag ha en som gick brevid för att han överhuvudtaget skulle gå framåt , haha
och efter ett tag så tänkte han rulla sig i ena hörnan så jag tog i tyglen för att få honom att tänka på annat
men då stegrade han och vi gick nästan över 2 gånger
så sen fick jag gå med honom en kvart

sen mockade jag till Filuren & Lady Liten och fixade deras mat och så :)
när jag var klar ringde pappa och sa att han var på väg för då skulle vi hämta Rippert!!
så vi körde dit och fixade honom och körde sen till ridhuset
och det gick faktiskt väldigt bra när jag red :D
han är så himla mysig och jag är helt käääär i honom!
blir så glad av honom !


RIPPERT ! <3

nej nu får jag ta och gå och packa det sista så jag är klar imorgon!
Ha det bra allesammans :)


Kommentarer
Postat av: josephine

tycker också att du ska packa nu :D haha!

kommer sakna dig men ha såååå jätte roligt!! :D



kul att det går så bra med rippert! :D

2011-02-18 @ 22:28:33
URL: http://sportrytttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0