världens bästa häst

Jag har världens bästa häst! Helt sjukt vad fin och underbar han är!
Allt känns så lätt när jag är med dig, alla bekymmer försvinner och kvar är vi. Du & jag!
Det är vi mot världen, du är det finaste jag har. Du är det bästa i mitt liv.
Meningen med livet, det är du! Du är ljuset i mitt liv, den som alltid gör mig glad.
Mina känslor för dig växer varje dag, bara av att se dig så blir hela min dag perfekt.
Du har sådan utrsålning och personlighet och du är helt perfekt!
Du har ett hjärta av guld och är min bästa vän!

Du & Jag för alltid, det är så det ska vara!
Aldrig ska jag lämna din sida, du är min trygghet
och hos mig är du trygg ♥






Kommentarer
Postat av: Linnéa

fin blogg!:)

2011-04-10 @ 16:18:00
URL: http://ggranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0