mitt påsklov

Förlåt för den dåliga uppdateringen men har inte varit hemma sen i fredags, skönt! Tänkte berätta lite kort om mitt lov :)
Fredag: Träning med Rippert och sen sov jag i stallet med Anna & Tove, mys på det!
Lördag: Stallet hela dagen, red både Rippert & Filuren sen tjejkväll hos Sara, mycket trevligt!
Söndag: Stallet hela dagen, red Rippert & Filuren sen träffade jag marina en stund på kvällen
Måndag: Stallet, red Rippert, Göte och Filuren!
Tisadg: Stallet, red Rippert, Göte och Filuren! Sen sov jag hos mormor och lekte med mina kusiner!
Onsdag: Lekte med kusinerna + klippte mig. Hoppträning med bästa! Träffa kompis sen sov jag i stallet :)
Torsdag: Stallet, red Rippert och det var en som var och provred Filuren. Sen övernattning med massa barn!
Fredag: Stallet, red ut med Filuren och tränade med världens bästa Rippert! (han var bäst!) Träffade en kompis.
Lördag: Stallet, red Rippert (han var sjukt fin idag!) och Filuren fick vila. Körde hem! *stolt* Påskmiddag hos mormor med kusinerna, mysigt :D
Söndag: Stallet, rida Rippert och sen till kusinerna och sova där.
Måndag: Kusinerna och sen stallet :)

Så skönt med lov och kunna göra en massa skoj och bara komma hemifrån!

Kommer förhoppningsvis lite nytagna bilder på mig och Rippert ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0