mathilda planensten

Skön dag idag! Slutade 3 timmar tidigare i skolan idag, slapp som två sista lektionerna, så då åkte jag till mormor och fikade lite, super mysigt. Älskar dig mormor <3
Sen åkte jag hem med mamma och direkt ut till Rippert och red i det fina vädret. Ridpasset gick riktigt bra! Red inte så länge eftersom han gått ganska hårt hela veckan och ska träna imorgon, så red bara snabbt igenom honom och det gick riktigt bra. Han lyssnade väldigt bra på mig och jag kunde galoppera honom och få med hans bakben utan att han blev stark eller springig. När jag jobbade med galoppen på volten så var han inte alls lika stel idag som han varit innan och bet sig inte fast i bettet i vänster varv som han gör ibland, super hästen! <3
Imorgon blir det pontusträning med gagbett, får se hur de går :)


slänger upp en bild på min förra häst, Flax <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0