jag älskar dig

jag har världens bästa häst!
finns verkligen ingen bättre än dig,
du är ljuset i mitt liv, min trygghet.
första gången jag såg dig visste jag att det skulle bli vi,
det var kärlek vid första ögonkastet.

när jag började rida dig var du stark
och du drog mest runt med mig
men allt går bättre och bättre hela tiden
och nu kan jag faktiskt hoppa en bana med dig
utan att du blir tokstark och bara drar iväg.
vi har mycket kvar att jobba med
men all tid och allt slit är värt det!
vi ska bli bäst, du & jag!

hos mig ska du ta dina sista andetag
jag ska aldrig släppa dig, mitt hjärta.
du är det bästa jag har och hos mig ska du stanna
aldrig att jag släpper dig!
JAG ÄLSKAR DIG !


världens finaste guldklimp !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0