hästarna

Idag har det blivit stallet hela dagen. Först Löddestallet för Filuren skulle få IR-behandling och han var mycket bättre än Håkan trodde han skulle vara! Åh så glad jag blev över att höra det, så skönt att han är helt frisk nu!
Sen åkte jag och Lussan till Rippert och Valensija och red ut en runda, super mysigt! Sen körde jag hem Lussan och vidare till Löddestallet, igen, haha! Skulle fixa och rida Göte :) gick faktiskt riktigt bra, han var lite spänd i början och lite seg men i slutet var han super fin!
Göte är en 6 årig fux valack på 175 cm, super söt och snäll häst :)
Han bockade av sin ryttare i lördags så nu har hon väldig ont och kan inte rida så nu får jag rida honom lite.
Imorgon ska jag rida alla tre hästarna och sen ska jag hem till mormor och sova där :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0