dålig uppdatering

Väldigt dålig uppdatering just nu.. måste bättra mig!
Denna veckan har gått otroligt fort, snart är det helg igen, äntligen!

Filuren har varit väldigt duktig denna vecka, har helt slutat stegra nu! Anna har även ridit honm två dagar för hon ska passa honm några dagar i veckan och vi har lagt ut annons på honom på hästnet nu och har en som kanske är intresserad. På lördag ska han antagligen få komma ut och springa lite i skogen, det kommer han nog tycka är kul! :)

Rippert har också varit duktig! I måndags fick han jobba hårt och i tisdags fick han vila och i går vart det hoppträning! Gick ändå hyfsat, uppvärmningen gick riktigt bra och han var super fin och lyssnade bra! Jag red ganska bra också :) när vi skulle hoppa bana blev han väldigt glad och pigg och tyckte vi skulle rida snaaabbbt.. haha så det blev lite väl snabbt i mellan åt, men i slutet gick det bättre :) idag fick han också vila pga av stormen :( imorgon blir det pontusträning och då ska jag testa ett nytt bett på honom!


bjuder på en bild på min saknade ponnyplutt ♥

Ha det så bra allihopa vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0