tyvärr!

Tyvärr fick Carro inte blogga här, så jag tog över den och bjöd in en annan kompis. Jag och Mathlida har pratat om detta innan men inte fått tummarna ur röven helt enkelt. Nu är det fixat, dock vet hon inte om detta, ännu. Hon får snart reda på det och förhoppningsvis blir hon jätteglad!

Jag som skriver nu heter Vendela och det är jag som är på bilden under! :)


Jag är 16 år, går på plönningegymnasiet i Halmstad, första året. Har ridit sedan 6 år tillbaka ungfär. Har inte ridit mycket alls på ridskola utan mest på privathästar. Har haft jättetur och ridit extremt många olika hästar och har fått utvecklas jättemycket. Har haft 3 ponnyer som har satt spår i mitt liv och har ändrat i princip hela mitt liv. Är otroligt tacksam över att jag har fått rida dessa hästar. Jag skriver mer info sen om dom.

Laddar upp en bild på alla, vilken häst ska jag berätta om först?

Princess - sto - född 2004.



Just Kevin - valack - född 1992


Queens Sentier - sto - född 1994





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0