hejhej!

Hejsan allihopa, detta är bloggens andra ägare, Mathilda :)



just nu har jag en egen häst, 
och så rider jag en ponny åt mina tränare!
innan jag fick min egna häst så har jag haft lite foderhästar
och här kommer lite bilder på dom :)


SHERDIL , D-ponny
12 år
min första foderhäst ! <3


FLAX, stor häst
12 år 
avlivades den 7 juni 2010 pga av skada i frambenen <3
 


NIMBUS, stor häst
13 år
avlivades den 28 augusti 2009 pga av inkar <3


IGOR, stor häst
27 år
avlivades den 14 maj 2009 pga av åldern <3


MINA NUVARANDE HÄSTAR !


SWEET FURY (filuren), stor häst
Fullblod , 9 år
min egna häst sen den 24 Juni 2010 <3


Snoppy Flight, D-ponny
13 år
mina tränares ponny som jag rider till <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0